Argos TV – Medialogica

De Engelstalige nieuwszender Russia Today werd in 2005 opgericht om de Russische staatvisie wereldwijd te verspreiden, als tegenwicht voor zenders als CNN, BBC World en Al-Jazeera. De zender – tegenwoordig RT genoemd – wordt gefinancierd door het Kremlin en raakte meerdere malen in opspraak. Hoe is het om voor de zender te werken? Wat is de Russische kijk op de werkelijkheid? Aan het woord komen onder anderen mediaondernemer Derk Sauer en Kremlin-expert Ben Judah.