How much is the fish? - Scooter heeft een ‘geile gig’ in de supermarkt

Scooter, de weltmeister van de happy hardcore, heeft een nieuwe klus: hij staat in de supermarkt. Niet als vakkenvuller of manager (ook al is er een vacature nu de heer Piekema gaat stoppen), maar als hoofdpersoon in een reclame van de Duitse supermarktketen EDEKA. Drie keer raden wat hij wil weten.

Screenshot van YouTube

H.P. Baxxter, het brein achter Scooter, heeft een nieuwe klus: hij staat in de supermarkt. Niet als vakkenvuller of manager (ook al is er een vacature nu de heer Piekema gaat stoppen), maar als hoofdpersoon in een reclame van de Duitse supermarktketen EDEKA. Drie keer raden wat hij wil weten.

Als een supermarkt hyper aan het stunten is met de prijzen, wie huur je dan in? En welke vraag laat je hem stellen? Die ene die Baxxter al jaren stelt, maar nog nooit het antwoord op kreeg. Nu komen we het eindelijk te weten. In het kader van een ravebaar 2015, hier de krankzinnigste reclame van dit jaar (tot nu toe):

En om het nieuwe jaar op een euforische noot te beginnen, het origineel:

Overigens is het niet de eerste keer dat EDEKA uitpakt met dergelijke hippe reclames. Eerder was daar al Friedrich Liechtenstein, met Supergeil (!).