Van telefoniste tot hoofd klantencontact

Judith Weijers

(39) is de nieuwe client service director bij the valley. Dit marketing- en communicatiebureau verbindt mensen met merken met offline, online en mobiele campagnes.

1. Vanwaar deze stap?

The valley was in 1995 een van de eerste Nederlandse internetbureaus. Ik kan mijn reclame-ervaring verrijken met hun online expertise.

2. Kruiwagen?

Ik ben onderaan begonnen als telefoniste. Mijn beste vriendin loopt als een rode draad door mijn carrière. Ze heeft mij aangenomen bij mijn eerste baan in de reclamewereld.

3. Eerste daad?

Eerst ga ik in gesprek met de klanten. Het is belangrijk als Client Service Director om je klanten echt goed te kennen.

4. Nest?

Een warm gezin met twee oudere broers. Thuis was de boodschap dat een glas half vol is en dat voor niets de zon op gaat.

5. Studie

Na het vwo wilde ik direct aan de slag. Op mijn negentiende ben ik als telefoniste begonnen bij een reclamebureau. Iedereen verklaarde me voor gek, maar ik heb er nooit spijt van gehad.

6. Wat wilde u vroeger worden?

Ballerina. Op mijn zevende werd ik geselecteerd voor de balletacademie, maar ik zou dan wel in een pleeggezin moeten. Toen mijn moeder uitlegde wat dit inhield wilde ik niet meer.

7. Wat wilt u later worden?

Ik ga eerst de verwachtingen waarmaken. Het antwoord op de vraag volgt vanzelf wel.