Miauw, miauw, purr, purr..

In 2007 namen Hideo Saito en Manaho Mori de mauwen van hun katten op en maakten een internetklassieker: Musashi's Xmas song. Poopypets dingt naar deze titel met hun Poopy Cat Dolls-campagne. Dit Nederlandse bedrijf ontwikkelt biologisch afbreekbare kattenbakken die na gebruik gemakkelijk en zonder wroeging weggegooid kunnen worden. Oprichter Thomas Vles kwam op het idee nadat hij een van zijn katten kwijt was. Die vond hij in de zak met grind bedoelt voor de kattenbak. Vles bedacht dat katten niet de bak associeerden met ontlasten, maar de steentjes zelf. Zo is er geen reden meer om de vieze plastic kolossen, die altijd in de weg staan, schoon te houden. Om hun product aan de man te brengen, zet Poopypets de beste marketingtool op internet in: katten. En het resultaat mag er zijn. Poopy Cat Dolls: Do you want my purr purr? Is erg vermakelijk, zeker door de bloopers die in de videoclip verwerkt zijn.