De absolute bestseller uit 1937

Verkopen leer je in de praktijk Dat weerhoudt uitgevers er niet van om stapels boeken over de techniek ervan te lanceren Deze 5 zijn echt de moeite waard, eentje kun je laten liggen

Dale Carnegie: Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt

De bestseller van Dale Carnegie is de klassieker onder de managementklassiekers. Het boek werd in 1937 (!) in een oplage van 5.000 gepubliceerd. Meer dan 75 jaar later zijn we 15 miljoen exemplaren verder en nog steeds staat het boek bovenaan de bestsellerlijsten. Dit zelfhulpboek is namelijk niet alleen geschikt voor verkopers, maar ook voor managers of iedere eenzame ziel die meer vrienden wil. Carnegie wist in de jaren 30 al dat er één ding is dat mensen het liefst wilden leren en dat is hoe ze met anderen moeten omgaan. Carnegie ontwikkelde een cursus en schreef dit boek. Een boek waaraan hij tot zijn dood bleef schaven. Carnegie schrijft mooie verhalen en neemt de lezer mee. Verkopers kunnen eruithalen hoe ze sympathie kunnen kweken en hoe ze uiteindelijk de klanten kunnen overtuigen.