• Ik

Facebookpagina

Omdat de doelgroep van de verloskundige jong is en dus de hele dag met de smartphone rondloopt, besluit ik een Facebookpagina voor onze praktijk aan te maken. Ik nodig al mijn digitale vrienden uit om de pagina te ‘liken’ en de meesten doen dat ook. Een paar dagen later komt mijn zoon thuis en vertelt

Omdat de doelgroep van de verloskundige jong is en dus de hele dag met de smartphone rondloopt, besluit ik een Facebookpagina voor onze praktijk aan te maken. Ik nodig al mijn digitale vrienden uit om de pagina te ‘liken’ en de meesten doen dat ook.

Een paar dagen later komt mijn zoon thuis en vertelt me dat zijn vriendin en hij nu echt een item zijn in hun vriendenkring. Ze hebben allebei een verloskundige ‘geliked’.

Er wordt voorzichtig gevraagd of er misschien wat te vertellen is en de minst voorzichtige vriendin had vast met de gewone post een cadeautje gestuurd, witte sokjes met een blauw/roze randje.

Simone Valk

    • Ik