Dit is een artikel uit het NRC-archief De artikelen in het archief zijn met behulp van geautomatiseerde technieken voorzien van metadata die de inhoud beschrijven. De resultaten van deze technieken zijn niet altijd correct, we werken aan verbetering. Meer informatie.
Bekijk hele krant

Algemeen

ik@nrc.nl

Naar aanleiding van mijn klacht bij Post NL werd ik door een uiterst beleefde en meelevende jongeman gebeld. Met veel sympathie luisterde hij naar mijn veelvuldige frustraties: belangrijke poststukken die kwijt zijn geraakt, brieven die er weken over doen, wekelijks minstens een brief in onze brievenbus bestemd voor iemand anders en zelfs een keer brieven voor de hele straat bij ons in de bus. Beterschap werd beloofd. Ter onderstreping van deze belofte kreeg ik deze week tussen mijn stapeltje post een briefkaart van Post NL: ‘...vervelend dat de post niet juist is bezorgd... excuses... bijna alle post wordt door ons op het juiste adres bezorgd... met de vriendelijke groeten van uw postbezorger.’ Ik pak het volgende poststuk in mijn stapeltje op: een brief voor de buren.

Ook een ikje insturen? Mail maximaal 120 woorden naar ik@nrc.nl