Correcties & aanvullingen

Lockheed

Door een fout van de redactie bij het inkorten staat in het artikel De prins en ik (25 november, Achterpagina) dat prins Bernhard in 2002 tegenover auteur Friso Endt bevestigde dat hij Lockheed-smeergeld had aangenomen. Dit is onjuist. De juiste weergave is te lezen op nrc.nl/achterpagina.