`Passie` voor voetbal op Eredivisie Live

Rotterdam, 10 juli. `Eredivisie Live` wordt de naam van het nieuwe voetbalkanaal met live wedstrijden uit de eredivisie. Het kanaal, dat op 29 augustus van start gaat, is te zien via UPC, Tele2 en Digitenne (KPN) en Ziggo. Voetballiefhebbers kunnen voor 10 tot 15 euro per maand een abonnement nemen op het digitale kanaal . Voorlopig kunnen alleen klanten van UPC en Tele2 per wedstrijd betalen. ”Het thema van de reclamecampagne wordt It must be love”, aldus Paul Römer, directeur van Endemol Nederland. Endemol heeft een aandeel van 20 procent in het nieuwe voetbalkanaal. ”Eredivisie Live is het kanaal van de clubs voor de supporters. Allemaal mensen die passie en liefde hebben voor de voetbalsport.” Eredivisie Live heeft enkele bekende gezichten aangetrokken: Theo Reitsma (ex-Studio Sport) verzorgt het wedstrijdcommentaar, Humberto Tan en Jan-Joost van Gangelen (ex-RTL Sport) presenteren de uitzendingen.