`Time` richt zich tot rechter Indonesië

Jakarta, 22 febr. Het tijdschrift Time Magazine heeft het Hooggerechtshof van Indonesië verzocht om een veroordeling tot het betalen van schadevergoeding ongedaan te maken. Het hof bepaalde eerder dat Time 77 miljoen euro moet betalen aan de inmiddels overleden ex-leider Soeharto en zijn familie wegens smaad. Time schreef in 1999 dat de familie Soeharto zichzelf op grote schaal verrijkt had.