www.nrc.nl

We the People. Alle lezers van NRC Handelsblad en andere geïnteresseerden kunnen meedoen aan het volgende onderdeel van het project We the People. Stuur een foto in en maak samen met andere lezers van NRC een digitaal fotoalbum van Europa.

Wat verbeeldt Europa het best? De ladder van de Nederlandse glazenwasser, die door Brussel werd verboden omdat er te veel ongelukken mee zouden gebeuren? Een moskee in Madrid, als symbool van de multiculturaliteit van Europa? Of de slagvelden bij Verdun, als basis van de naoorlogse eenwording?

We the People, de debatsite van nrc.next en NRC Handelsblad, wil het graag weten. Op deze site kunnen lezers gezamenlijk een digitaal fotoalbum maken waarin zij invulling geven aan het ongrijpbare begrip Europa. Belangrijk is de toelichting: waarom is een foto hét beeld van Europa? Een kleine driehonderd lezers stuurden al foto’s in via wethepeople.nrc.nl.

Weblogs. Redacteuren en medewerkers van NRC Handelsblad bloggen over specifieke thema’s: het Sportblog van Guus van Holland, Vincent Mentzel over fotografie, Coen van Zwol uit Moskou, Marie-José Klaver over digitale zaken, Freek Staps uit New York. Lees alle weblogs van NRC Handelsblad op www.nrc.nl/weblog. Iedereen kan reageren op bijdragen van de bloggers.

Digitale editie. De gehele avondkrant in de originele opmaak is ook digitaal verkrijgbaar. Handig voor op vakantie of op het werk. Klik op een bericht, lees, print en bewaar. Abonnees hebben toegang tot de digitale editie via www.nrc.nl/de. Op de site is tevens een archief beschikbaar dat een week teruggaat.