Correctie

In het artikel `Weggepoetst` (W&O, 7 jan) is het onderzoeksinstituut NIOZ aangeduid als `Nederlands Instituut voor Koninklijk Onderzoek der zee`. Het is Koninklijk Nederlands Instituut voor Onderzoek der Zee.