Daily Telegraph veroordeeld

The Daily Telegraph moet van de Britse rechter 150.000 pond (225.000 euro) schadevergoeding betalen aan oud-Labour-parlementariër George Galloway, omdat de krant niet het recht had te schrijven dat hij jarenlang geld had gekregen van het bewind van Saddam Hussein. De krant beriep zich op documenten die vorig jaar in Bagdad aan het licht kwamen. Galloway, die herhaaldelijk bij Saddam op bezoek ging en fel tegen de oorlog was, heeft steeds gezegd dat het vervalsingen waren.