Correctie

De kop `15.000 recensies besproken' boven het artikel over de Times Literary Supplement (Boeken, 15.02.02) was onjuist. In het stuk werd berekend dat in dit Britse tijdschrift sinds 1902 ongeveer 150.000 recensies moeten zijn verschenen.

De redactie