Miloševic

De televisiebeelden bij het artikel Miloševic dinsdag voor VN-tribunaal (in de krant van vrijdag 29 juni, pagina 1) worden toegeschreven aan het persbureau AP. Dat moet zijn AP/NOS televisie.