CORRECTIE

In het Zaterdagsbijvoegsel van 19 september is de foto bij het artikel "Voorman van de bourgeois' (over Philippe de Villiers) ten onrechte toegeschreven aan het fotopersbureau ABC. De foto was afkomstig van Gamma/RBP.

Redactie