Branded Content
Branded Content XTR Branded Content is de commerciële content op nrc.nl. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoordelijkheid van NRC Media.

Partnership tussen NRC Carrière en Vlerick Business School

Partnership tussen NRC Carrière en Vlerick Business School
Eendaagse Academy op 28 november 2014 voor hoogopgeleide professionals

In samenwerking met NRC Carrière organiseert Vlerick Business School op 28 november a.s. speciaal voor senior professionals de ‘‘Vlerick Business Academy’. Tijdens deze eendaagse academy kunnen managers en professionals in Nederland kennismaken met dit internationaal bekende opleidingsinstituut uit België. Ook vormt het event de eerste invulling van een partnership tussen Vlerick en NRC Carrière.

“In gezaghebbende rankings is Vlerick Business School in de Benelux al jaren de onbetwiste nummer één op het gebied van managementopleidingen. Toch zijn we nog relatief onbekend in Nederland”, zegt Patrick De Greve, algemeen directeur Vlerick Business School. “Om daar verandering in te brengen zijn we op zoek gegaan naar een mediapartner, die ook inhoudelijk toegevoegde waarde biedt. NRC Carrière is een sterk merk in de Nederlandse arbeidsmarkt, voor ons de ideale match.” Ook Martijn Timman, Sales Director NRC Carrière, is content met de samenwerking: “Vlerick Business School staat net als NRC Media bekend om kwaliteit en hierdoor vinden onze merken elkaar. Deze samenwerking is voor NRC Carrière de volgende stap om meer in contact te treden met onze doelgroep.”

De ééndaagse ‘Vlerick Business Academy– powered by NRC Carrière’ is gericht op elke professional die vooruit wil kijken en voorop wil blijven. De korte opleiding heeft tot doel om de deelnemer een globaal inzicht te geven in hoe men zich als professional het best voorbereidt voor een cruciale rol in de organisatie van de toekomst. Deelnemers bepalen zelf hun agenda, en kunnen sessies kiezen uit een menu van vijf relevante onderwerpen en actuele trends (inclusive leadership, strategy implementation, finance, digital strategy, jobcrafting). Het is een uniek en beproefd concept: meer dan 1000 senior professionals in België volgden reeds een Business Academy, met een tevredenheidsscore van 4,3 op een vijfpuntsschaal. Het event vindt plaats in het Grand Hotel Krasnapolski in Amsterdam. Aansluitend is er een netwerkdiner in het NRC Restaurant Café aan het Rokin.

Over Vlerick
Vlerick Business School werd in 1953 opgericht en biedt lokale en internationale opleidingsprogramma’s van topkwaliteit. Daarvoor staan meer dan vijftig professoren van twaalf verschillende nationaliteiten garant. De wortels van de school liggen in België, met een Vlerick-campus in hartje Brussel, Gent en Leuven, maar Vlerick heeft ook een campus in St. Petersburg en een intensief partnership met de universiteit van Peking. Daarnaast zijn er allianties met meer dan veertig internationale business scholen en structurele samenwerkingen met vierhonderd bedrijven en multinationals wereldwijd. Vlerick Business School is opgenomen in tal van gezaghebbende rankings (N1 voor executive education in Benelux) en behoort tot de selecte groep van instellingen met de drie belangrijkste internationale accreditaties: EQUIS, AMBA en AACSB.

Over NRC Carrière
NRC Carrière is het arbeidsmarktplatform van NRC Media. Adverteren bij NRC Carrière kan crossmediaal met nrccarriere.nl, nrc.nl/carriere, nrc.next en NRC Weekend. De doelgroep is 20 tot 55 jaar oud en hoogopgeleid. 61% van hen is latent zoekend naar werk.1) Door kwalitatieve content online en offline te combineren met relevante functies bindt NRC Carrière deze doelgroep aan zich. Het blog nrc.nl/carriere en het job board nrccarriere.nl hebben samen 193.000 unieke bezoekers per maand.4) Het Carrière-katern verschijnt wekelijks bij nrc.next op woensdag, met een betaalde oplage van ruim 65.000 2) en een bereik van 262.000 2) mensen. NRC Weekend heeft een betaalde oplage van ruim 265.000 2) en bereikt 822.000 3) mensen.

Bronnen:
1) Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) 2013-II; base: Nederlandse beroepsbevolking 18-60 jaar
2) Oplage NRC Weekend eigen opgave gemiddelde Q1 2014 (inclusief replica) en Oplage nrc.next gecertificeerde jaarcijfers 2013
3) NOM Print Monitor 2013.I/2013.II
4) Google Analytics maandgemiddelde Q1 2014